کسب مقام نخست مسابقات ملی کیفیت بتن کشوری

برگ زرین دیگر از افتخارات شرکت سیمان سفید شرق با کسب مقام نخست مسابقات ملی کیفیت بتن کشوری که با تدبیر و پشتکار وصف ناپذیر مدیران و کارگران سخت کوشش بدست آمده را به تمامی تلاشگران مجموعه بزرگ سیمان شرق تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

گزارش دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن:

در مرحله اول این دوره از مسابقات، با ثبت نام گسترده ۶۰۳ تیم از سراسر کشور، آزمون کتبی از استانداردهای اصلی مرتبط با بتن، در محل ادارات کل استاندارد استانها برگزار شد و نماینده  سیمان سفیدشرق (آقای سعید حسینی تازیک) به همراه نمایندگان ۸۰ شرکت دیگر به مرحله دوم راه یافتند. در مرحله دوم، پس از هماهنگی انجام شده بین شرکتهای سیمان سفید و فرآورده های سیمان شرق، "تیم سفید شرق" متشکل از نمایندگان دو شرکت تشکیل و ساخت آزمونه های بتنی مقاومت بالا با استفاده از سیمان خاکستری تولید شده در واحد ۴ سیمان شرق آغاز گردید. پس از دستیابی به بهترین طرح اختلاط و آزمونه بتنی، نمونه های بتنی تهیه شده به دبیرخانه مسابقات جهت تست تحویل داده شد. در این مرحله آزمونه بتنی تیم سفیدشرق با کسب مقاومت 103 مگاپاسکال و ثبت رکورد، بعنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی به مرحله کشوری راه یافت. مرحله نهایی مسابقات، با حضور ۲۶ تیم منتخب از ۲۶ استان بصورت حضوری برگزار شد. در این مرحله تیم ها اقدام به ساخت بتن با کیفیت مطلوب و منطبق بر ضوابط مسابقات نمودند که تیم سفیدشرق با کسب بالاترین امتیاز به مقام اول دست یافت.

این موفقیت حاصل همکاری شرکتهای سیمان سفیدشرق و فرآورده های سیمان شرق و تلاش گروهی اعضای تیم شامل آقایان سعید حسینی تازیک (سرپرست تیم  سیمان سفیدشرق) و آقای علیرضا سلیمان عزیزی (مدیر آزمایشگاه فرآورده های سیمان شرق) و سایر همکاران بوده است.

در پایان از زحمات مدیران عامل شرکت های سیمان سفید شرق جناب آقای مهندس نصیری و فرآورده های سیمان شرق جناب آقای مهندس کتیبه که در دستیابی به این مهم نقش بسزایی داشتند؛ تشکر می شود.


مقالات مشابه